Luxpack - papírtáska webáruház

ÁSZF

Általános Szolgáltatási Feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek A luxpack.hu webáruházhoz A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Luxpack Kft. (székhelye: 1124 Budapest, Bürök u.77-87. ; adószáma: ; (a továbbiakban: Szolgáltató) és az általa nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő (a továbbiakban: Igénybe vevő) jogait és kötelezettségeit, a vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. (Szolgáltató és Igénybe vevő a továbbiakban együttesen: Felek). Amennyiben Ön ezen webáruházban vásárolni kíván, kérjük, olvassa el Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontját megértette, tudomásul vette és azzal egyetért és magára nézve teljes egészében kötelezőnek ismeri el. ÜZEMELTETŐRE VONATKOZÓ ADATOK Szolgáltató neve: Luxpack Kft. Székhely/Lakcím:1124 Budapest, Bürök utca 77-87.Telefonszám: +36303366051 E-mail:Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.égjegyzékszáma: 01-09-963663 Nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése:Fővárosi Bíróság Adószám:23396212-2-43 SZERZŐDÉS TÁRGYA A szerződés tárgya az Online papírtáska internetes áruházban az Üzemeltető által értékesítésre kínált árucikkek közül egyedileg kiválasztott termék/termékek Igénybe vevő általi megrendelése, megvásárlása. Az Igénybe vevő az általa kiválasztott árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. Az egyes, Igénybe vevő által egyedileg megadott méretekkel megrendelt termék mellett megjelenített képek illusztrációk, eltérhetnek a valóságtól. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azok bruttó értéket jelentenek, ugyanakkor nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Szolgáltató a webáruházban található termékek esetében lehetőséget biztosít késztermékek megvásárlására. RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK Megrendelések feldolgozása A megrendeléseket az Üzemeltető automatikusan fogadja, annak leadására Igénybe vevőnek bármikor lehetősége van, azok feldolgozása azonban munkanapokon 9-16 óra között történik. Szolgáltató a megrendelés feldolgozása során telefonon meggyőződik az Igénybe vevő személyéről, ezáltal igyekszik kizárni a fiktív megrendeléseket. Amennyiben Igénybe vevő az általa megadott telefonszámon nem elérhető (vagyis az adott számon ismeretlen vagy a megadott számon előfizető nem kapcsolható) megrendelése automatikusan törlésre kerül. Az Igénybe adó által leadott megrendelést a Vevőszolgálat azonnal /legkésőbb a megrendelés leadását követő munkanapon, elektronikus úton visszaigazolja. Amennyiben a visszaigazolás Igénybe vevőhöz a megrendelés elküldését követő 48 órán belül nem érkezik meg, Igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses kötelezettség alól. Teljesítés Szolgáltató szolgáltatása kiterjed a Magyar Köztársaság területére, illetve azon túl, területi korlátozás nélküli házhozszállításra is. A termékek átvétele házhoz szállítás útján illetve Szolgáltató 5.3. pontban megjelölt Partnerei üzleteiben személyesen lehetséges Igénybe vevő megrendeléskor leadott választása szerint. A Szolgáltató az Igénybe vevő által leadott és visszaigazolt megrendelés alapján az egyedileg meghatározott, Szolgáltató által méretre gyártott (készre szabott) terméket/termékeket a visszaigazolástól számított legkésőbb 14 munkanapon belül házhoz szállítja, illetve biztosítja Partnereinél a személyes átvételt, amelynek pontos időpontjáról a telefonos értesítés útján tájékoztatja Igénybe vevőt. Abban az esetben, amennyiben Szolgáltatónál a megrendelő által kiválasztott termék az általa megadott méretekre tekintettel pillanatnyilag nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről 1 munkanapon belül tájékoztatni köteles az Igénybe vevőt annak egyértelmű közlésével, hogy ez esetben a vállalási határidő legfeljebb három hét és amennyiben ez Igénybe vevő részére nem felel meg, elállási szándékát az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen közölheti. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruházban felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő \"0\" Ft-os vagy \"1\" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem erről tájékoztatni köteles az Igénybe vevőt e-mail útján. Szolgáltató ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Igénybe vevő elállhat vásárlási szándékától. MEGRENDELÉS PONTOS MENETE Az Online Papíralapú csomagolás webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, magyar nyelven lehetséges. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Megrendelés” ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt Igénybe vevőnek az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, Vevőszolgálat készséggel áll rendelkezésére. A Szolgáltató az általa forgalmazott termék használati utasítását az áruhoz mellékeli, – ahol ezt a jogszabályok előírják –. Ha Igénybe vevő véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - az árut használatba vétele előtt – jelezni köteles a Vevőszolgálatnál, amely alapján az pótlásra kerül. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban Igénybe vevőnek a portálon közölteknél több információra van szüksége, a Vevőszolgálat mindenről tájékoztatja. A megvásárolni kívánt, egyedileg meghatározott árut helyezze a kosárba. Amennyiben szeretne további terméket vásárolni, válassza a „vásárlás folytatása” pontot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméket. A megrendelés regisztrációhoz kötött Átvételi mód kiválasztása. Házhoz szállítás vagy Partnerek üzleteiben történő személyes átvétel. Szállítási, számlázási adatok megadása Az adatok megadását követően, a megrendelt termék dobozában kattintson a „bővebben” gombra és a „megrendelés” gombra kattintás előtt ellenőrizze bevitt adatainak helyességét. Szolgáltató külön felhívja az Igénybe vevő figyelmét, hogy a kiválasztott/megrendelt terméktől függően a számlán szereplő eladó megnevezése attól függően változhat, hogy Szolgáltató melyik – jelen ÁSZF-ben is rögzített – Partenerének termékét vásárolja meg az Igénybe vevő. Ez azonban nem érinti az Igénybe vevő szavatossági jogait, azt minden esetben a VII. pontban megjelölt módon gyakorolhatja. TERMÉK ÁTVÉTELE, FIZETÉS MÓDJA Igénybe vevő a terméket a megrendelésben rögzített választása szerint házhoz szállítás útján, avagy Szolgáltató megrendeléskor kiválasztott alábbi Partnerei valamelyikének üzletében személyesen veheti át. A házhoz szállítás költségét a megrendelésre kalkulált ár nem tartalmazza, az minden esetben postai utánvétellel történik, melynek díja Magyarországon történő kiszállítás esetén változó. A személyes átvétel a szolgáltató üzletében történik, külön szállítási költség felszámítása nélkül. A megrendelt termék fizetési módja házhoz szállítás esetén utánvétes kiszállítással történik, míg személyes átvétel esetén a szolgáltató üzletében készpénzben, minden esetben számla ellenében. Házhoz szállítás esetén a szállítás költsége külön kerül kiszámlázásra. A Szolgáltató csomagolási költséget ezen felül nem számol fel. A feladott csomag kézbesítése legkésőbb a feladás napjától számított második vagy harmadik munkanapon megtörténik. A szállítási díj tartalmazza a csomag kézbesítésének kétszeri megkísérlését valamint értékbiztosítást a megrendelt termék teljes összegére. Kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomag a Szolgáltatóhoz visszakerül, amely esetben a vásárlás meghiúsultnak tekintendő. Az utánvétes házhoz szállítás esetén az Igénybe vevő köteles meggyőződni a csomagolás sértetlenségéről. A csomagolás olyan mértékű sérülése esetén, amely a termék károsodására utalhat, Igénybe vevő köteles jegyzőkönyvet felvetetni és a csomagot a kézbesítő előtt felbontani. Jegyzőkönyv hiányában a Szolgáltatónak nem áll módjában az esetlegesen sérült terméket cserélni Személyes átvételre a megrendelés visszaigazolását követő legkésőbb 14 munkanap elteltével nyílik lehetőség, amelyről Szolgáltató illetve Partnerei minden esetben telefonon vagy elektronikus úton értesítik Igénybe vevőt. SIKERTELEN ÁTADÁS Abban az esetben, amennyiben Igénybe vevő a megrendelt egyedi terméket - elállási jog hiányában - házhoz szállítás esetén a feladástól számított 30 napon belül nem veszi át, illetve az átvételt megtagadja, úgy Igénybe vevő köteles a termék 25%-a, de legalább 5.000,- Ft meghiúsulási kötbért megfizetni Szolgáltató részére a szállítási költségek egyidejű megtérítése mellett. Személyes átvétel vállalása esetén Igénybe vevő a terméket az értesítés tudomására jutásától számított 15 napon belül köteles átvenni, melynek elmaradása esetén a termék 25 %-a, de legalább 5.000,- Ft meghiúsulási kötbért fizetni Szolgáltató részére. Egyebekben az Igénybe vevő az átvétellel kapcsolatban felmerülő akadályról Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni köteles. Egyedi méretekkel megrendelt termékekre vonatkozó megrendelés meghiúsulása esetén a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a méretre vágott terméket 2 hétig az eredeti vételár 75%-án az ún. „akciós termékek” keretén belül megkísérli értékesíteni kárenyhítés keretein belül. Ennek sikertelensége esetén az Igénybe vevőtől a kötbéren felüli teljes kárának megtérítését is követelheti. ELÁLLÁSI JOGRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÁS 1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében főszabály szerint az Igénybe vevő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendeletből. Az Igénybe vevő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az Igénybe vevő az elállási jogát gyakorolhatja: - A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig. - Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig. - Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra. - Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. - A Szolgáltatónak az Igénybe vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül vissza kell téríteni. Elállással kapcsolatos költségviselés: Az Igénybe vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Igénybe vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli. - A Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában az Igénybe vevő nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával: - Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte. - Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ. - Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó. Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta - Hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében - Szerencsejáték-szerződés esetében - Élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre - Az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a Szolgáltató e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja 2. Elállási jog gyakorlásának menete Amennyiben az Igénybe vevő élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a Szolgáltató az ajánlott küldemény postára adásának időpontját veszi figyelembe, e-mail vagy fax esetében azok küldési. időpontját. Az Igénybe vevő a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve köteles visszajuttatni Szolgáltató részére. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az Igénybe vevőt terhelik. Az Igénybe vevőt nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül! A Szolgáltató köteles visszatéríteni a termék árán felül a termék kiszállításának költségét is az Igénybe vevő részére, amennyiben a termék vételárát szállítási díjjal terhelte. A nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Igénybe vevőt terheli! A csomag Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Szolgáltató az Igénybe vevő által nem egyedileg meghatározott méretekkel megrendelt termék vételárát Igénybe vevő által megadott bankszámla számra – ennek hiányában az általa megadott postacímre - visszatéríti. 3. A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Igénybe vevő figyelmét arra, hogy az általa egyedileg meghatározott méretben megrendelt termék esetében nem illeti meg a jogszabályban előírt, indokolás nélküli elállás joga. Nem vonatkozik ez az ún. „akciós” vagy késztermékek vásárlására, amely esetben természetesen az elállási jog a fenti módon gyakorolható. 4. A fentieken túl a Szolgáltató abban az esetben is biztosítja Igénybe vevő részére az elállási lehetőséget, amennyiben a termék szabásmintája nem megfelelő, a megrendelttől eltérő szabásmintájú, színkódú terméket illetve eltérő kiegészítőt kap az Igénybe vevő. Az elállási jog gyakorlására ez esetben is a fenti rendelkezések irányadóak. FOGYASZTÓI KIFOGÁSOK, PANASZOK INTÉZÉSE 1. A fogyasztói kifogásokat – ide értve az elállás bejelentését is – az Igénybe vevő a Vevőszolgálatnál az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen írásban vagy telefonon a +3630/3366051 telefonszámon teheti meg. Ezen felül Vevőszolgálatunknál telefonon információt is kérhet panaszának intézésével kapcsolatban, azonban ilyen esetben is szükséges írásbeli megerősítés. 2. A fogyasztói kifogások intézésének módjára egyebekben a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szabályai az irányadóak, az alábbiak fokozott kiemelésével: 3. A fogyasztói kifogásról a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: • az Igénybe vevő nevét, címét, • az áru megnevezését, vételárát, • a vásárlás időpontját, • a hiba bejelentésének időpontját, • a hiba leírását, • az Igénybe vevő által érvényesíteni kívánt igényt, • a kifogás rendezésének módját, • továbbá amennyiben a kifogás rendezésének módja az Igénybe vevő igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Szolgáltató az Igénybe vevőnek átadja; vagy e-mailben és postai úton elküldi. 4. A Szolgáltató köteles az Igénybe vevőt tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – az áru tulajdonságaira és az Igénybe vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Igénybe vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 5. A kifogás alapján kijavított árut a Szolgáltató az Igénybe vevőnek átvételi elismervénnyel adja át, mely tartalmazza Igénybe vevő nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor az Igénybe vevő a kijavított árut átveheti. A jogszabály teljes szövegét itt találja. 6. Szolgáltató tájékoztatja az Igénybe vevőket, hogy a megrendelés előtt biztosított anyagminta kérési lehetőségre tekintettel az anyag képtől eltérő minőségére, színére, szabására hivatkozva nem fogad el kifogásokat. Egyebekben ilyen esetekben a Ptk. minta szerinti vétel szabályait kell alkalmazni. SZAVATOSSÁGI FELTÉTELEK, JOGOK GYAKORLÁSA 1. A szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben foglalt, mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók (305-311§). 2. A jelen általános szerződési és felhasználási feltételek alapján Szolgáltató által www.luxpack.hu webáruházban értékesített termékek nem tartoznak jogszabályon alapuló kötelező jótállás hatálya alá. 3. A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a megrendelt anyag szakadt, nem megfelelő a szabásminta a kiegészítő vagy a színkód. Ez esetben az Igénybe vevő részére a VI. 4. pontban rögzítettek szerint elállási jogot is biztosít a Szolgáltató. 4. Az Igénybe vevőt megillető szavatossági jogok körében a Szolgáltató az alábbiakra külön is felhívja a figyelmet: • Az Igénybe vevő, a hiba felfedezését követően, a lehető legrövidebb időn – legalább kettő hónapon – belül köteles kifogását a Szolgáltatóval közölni• Fogyasztói szerződés esetén a teljesítéstől számított hat hónapon belül jelentkező hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítéskor is fennállt, ilyenkor a Szolgáltatónak kell ennek ellenkezőjét bizonyítania.• Fogyasztói szerződés esetében az Igénybe vevő a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.• Hibás teljesítés esetén az Igénybe vevő elsődlegesen a hiba kijavítását, vagy a hibás termék kicserélését kérheti, másodlagosan árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. (Figyelem: az itt szereplő elállási jog nem azonos a jelen ÁSZF-ben fentebb szereplő, a vásárlástól való elállás jogával.)• A hibás teljesítés miatt fennálló – fentebb részletezett – szavatossági kötelezettség teljesítésével összefüggő költségek (anyag- és munkadíj, valamint a postázási költség) az Eladót terhelik. VITARENDEZÉS MÓDJA A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján, békésen rendezzék. Amennyiben a vitarendezés tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek hatáskörtől függően a Budapesti XII. kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat. Egyúttal kijelentik a Felek, hogy jogvitájuk rendezésére a magyar jog alkalmazását kívánják. ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ 1. A Szolgáltató az Igénybe vevők adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Tv. mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. A Szolgáltató az Igénybe vevők által rendelkezésre bocsátott természetes személyazonosító adatokat,(név, lakcím, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím) célhoz kötötten, az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. Törvény 13/A. §-ban meghatározott célból, kizárólag a szerződés létrehozása, tartalmának megállapítása, teljesítése, szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása, az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeli. A Szolgáltató az Igénybe vevő adatait harmadik félnek nem adja ki. Ez nem vonatkozik a Szolgáltató Partnereire, akik részére az adattovábbítás a szerződés teljesítése érdekében szükséges, amelyhez Igénybe vevő a megrendeléssel, jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával kifejezetten hozzájárul. 2. A megrendelésben rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg az Igénybe vevő nem kéri azok törlését. 3. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, a leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alapján biztosított, továbbá kérhető a Vevőszolgálati elérhetőségek valamelyikén. 4. Igénybe vevő az adatok törlését, módosítását bármikor kérheti az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, megtilthatja azok további kezelését. 5. Igénybe vevő a megrendeléssel illetve jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával előzetesen kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás igénybe vétele során tudomására jutott adatokat szolgáltatása hatékonyságának növelése, az Igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása illetve esetleges piackutatás céljából kezeljen. (A Szolgáltató az elektronikus hirdetéshez kapcsolódóan tájékoztatja az Igénybe vevőt: a) az elektronikus hirdetés e jellegéről, amint az hozzáférhetővé válik az igénybe vevő számára; b) az elektronikus hirdető, illetve elektronikus hirdetés elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszköz útján történő küldése esetén a valós feladó személyéről, amint az hozzáférhetővé válik az igénybe vevő számára; c) az eladásösztönző ajánlat - így különösen az árengedmény, ráadás, illetve ajándék - ilyen jellegéről, igénybevételének feltételeiről; d) az eladásösztönző vetélkedő vagy nyereményjáték ilyen jellegéről, az abban való részvétel feltételeiről. (2) Az (1) bekezdés c) és d) pontjában meghatározott esetben az ajánlott előny igénybevétele, illetve a játékban való részvétel feltételeit könnyen hozzáférhetővé kell tenni. (3) Az (1) bekezdés a) és b) pontjának megsértéséért az elektronikus hirdető, az elektronikus hirdetési szolgáltató és az elektronikus hirdetés közzétevője egyaránt felel. Az (1) bekezdés c) és d) pontjának és (2) bekezdésének megsértéséért az elektronikus hirdető felel. ) 6. Az Online Papíralapú csomagolás webáruház fenntartója és üzemeltetője, Luxpack Kft. (székhely: 1124 Budapest, Bürök u. 77-87) számára kiemelt fontosságú cél az Online Papíralapú csomagolás webáruház látogatói által rendelkezésre bocsátott személyes adatok védelme, a látogatók információs önrendelkezési jogának biztosítása. Az Adatvédelmi Szabályzatban használt „személyes adatok” kifejezés olyan adatokra, információkra vonatkozik, mint például a látogató neve, születési dátuma, e-mail címe, vagy levelezési címe, amelyek az adott személy azonosítására használhatók. Nem minősülnek személyes adatnak azok az anonim információk, amelyek a természetes személlyel nem hozhatóak kapcsolatba, illetve amelyek a személy beazonosítására nem alkalmasak. A Luxpack Kft. a látogató hozzájárulása nélkül nem dolgozza fel az illető személyes adatait. Általános alapelvként rögzítjük, hogy minden olyan esetben, amikor személyes adatokat kérünk látogatóinktól, a szükséges tájékoztató szöveg elolvasása és értelmezése után szabadon dönthetnek arról, megadják-e a kért információkat. Az alábbiakban részletezzük, hogy hogyan és mikor kérünk a látogatóktól személyes adatokat. 7. Az Online Papíralapú csomagolás webáruházban történő vásárlás nem kötött külön regisztrációhoz, amely lehetővé teszi, hogy a Látogató azonossága feltárása nélkül látogassa a web-oldalt. Fontos azonban, hogy néhány szolgáltatás megkövetelheti a regisztrációt. Amikor a Látogató nálunk regisztráltatja magát, bizonyos mezőket ki kell töltenie (némelyik kötelező, némelyik nem), valamint választania kell egy felhasználó nevet és egy jelszót. A regisztrációval a Látogató automatikusan feliratkozik az Online Papíralapú csomagolás webáruház hírlevelére, amelynek segítségével az áruházban megjelenő új termékekről, akciókról híreket, információkat, illetve ezen túlmenően hirdetési-, reklámanyagokat juttatunk el a Regisztrálóhoz. 8. Az Online Papíralapú csomagolás webáruház látogatójaként lehetőség van arra, hogy hozzáférjen és frissítse a személyes adatait.